Minden ami begurul hozzánk, egy újabb történet kezdete

2018. december 09. 17:55 - Szendiko Autókozmetika

Horgász autó, kozmetikázva.

A minap egy általunk kitakarított autót vittem vissza tulajdonosának, aki egy közeli nagyvárosban él. Vonattal szándékoztam hazajönni, de előtte  egy sétát terveztem a városban. A csavargás közben ért a  telefonhívás, a leadott autó tulajdonosa hívott, hogy lenne még egy autó amit ki kéne pucoválni. Egy közös ismerősünké. Már a telefonban éreztem, hogy  nem lesz egyszerű a dolog, de mondtam, hogy elmegyek megnézem és meglátjuk. Ha már úgy is itt vagyok, akkor azzal haza is tudok majd menni.

Amikor  az említett autóval elém jöttek már láttam a problémát. Egy több éve, csak horgászatra tartott kocsit kellett volna teljesen rendbe hozni. A tulaj erősen szabadkozott, szinte szégyellve az autó állapotát. Már megszoktuk ezt. Sokan szabadkoznak. Teljesen felesleges. Minket nem érdekelnek az okok. A mi célunk az, hogy amit hozzánk hoznak azt tökéletes, precíz munkával a lehető legtisztábban adjuk vissza. Történnek aranyos dolgok azért ebből kifolyólag. Sokszor lemossák a kocsit mielőtt elhozzák. De olyan is volt nem egy, aki ki porszívózta mielőtt hozzánk került a járműve.

 Ennek az említett autónak  a tulaját ismerem  régóta, tudom, hogy precíz, a munkája miatt is különösen igényes emberről van szó. De mivel ez az autó csak egy Körös partra kiszaladgálós kocsi volt, így hát nem törődött annak belső-külső állapotával. Most viszont, ahogy meglátta a munkánkat az ismerősünknél,  arra gondolt hozzuk ezt  is rendbe. Megtettük. Rá sem ismert mikor vissza kapta.

Nézzétek meg a galériát! Érdemes!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szendikoautokozmetika.blog.hu/api/trackback/id/tr5714466550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden ami begurul hozzánk, egy újabb történet kezdete
süti beállítások módosítása